برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در هرسین

سرویس: فرهنگیکد خبر: 21636|15:03 - 1394/10/02
نسخه چاپی
برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در هرسین
با حضور امام جمعه ، فرماندار، رئیس اداره ارشاد و مسئولین سایر ادارات و ارگان های شهرستان جلسه شورای فرهنگ عمومی در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان در این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت و تشکر از حضور مسئولین شهرستان اظهار داشت با اشاره به تحولات منطقه و تأثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه و جهان اظهار داشت امروز همه کشورهای اسلامی نگاهشان به سمت ایران است که چطور در مقابل استکبار ایستادگی می کند.

وی در خصوص مصوبات جلسات قبل و تأکید بر لزوم توجه به اجرایی شدن آنها افزود اجرایی شدن مصوبات تضمینی است و بایستی جدیت بیشتری نسبت به جلسات فرهنگی داشته باشیم چرا که توجه به فرهنگ برآمده از دین و قرآن است.

امام جمعه شهرستان با اشاره به بحث انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد انتخابات یک افتخار بزرگ برای ملت ایران است چرا که همه مسئولین از صدر تا ذیل به نحوی با آرای مردم منصوب می شوند و بایستی ادارات و ارگان های شهرستان با استفاده از ظرفیت های خود در جخت هر چه باشکوه تر برگزار کردن آن تلاش کنند.

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حماسه نهم دی اظهار داشت نهم دی یک روز ملی،تاریخی، بصیرتی و ولایی برای ملت ایران است و مختص طیف خاصی نیست و همچنانکه این حماسه در راستای اعتراض یه اهانت به عاشورای حسینی اتفاق افتاد لازم است که هر ساله مراسم بزرگداشت آن با شکوه خاصی برگزار شود.

در ادامه یاور محمدی فرماندار شهرستان در خصوص مشکلات موجود در مسیر اجرای برخی مصوبات فرهنگی در هرسین اظهار داشت تعدد برنامه های فرهنگی و افزایش آنها برخلاف توان فعلی در جهت اجرایی شدن آنهاست و به نظر می رسد مصوبات جلسات باید محدود شوند تا بتوانیم به طور جدی آنها را مرتفع کنیم.

گفتنی است در ابتدای این جلسه سلطانمراد میری دبیر جلسه گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسات قبل ارائه کرد و خواستار پیگری مصوبات اجرایی نشده توسط مسئولین مربوطه شد.