یاور محمدی:

پرداخت وام هاي اشتغالزايي بايد با مؤلفه هاي اقتصاد مقاومتي همسويي داشته باشد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 20891|13:47 - 1394/09/08
نسخه چاپی
پرداخت وام هاي اشتغالزايي بايد با مؤلفه هاي اقتصاد مقاومتي همسويي داشته باشد
فرماندار شهرستان هرسين در جلسه كميته اشتغال و سرمايه گذاري اين شهرستان گفت: پرداخت وامهاي اشتغالزايي بايد با مؤلفه هاي اقتصاد مقاومتي همسويي داشته باشد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در جلسه كميته اشتغال و سرمايه گذاري اين شهرستان اظهار داشت پرداخت وامهاي اشتغالزايي بايد با مؤلفه هاي اقتصاد مقاومتي همسويي داشته باشد.

وي در ادامه افزود توجه ويژه به توليدات بخش خصوصي ، حمايت از نيروي كار بعنوان مهمترين سرمايه داخلي ، حمايت از سرمايه گذاران داخلي ، بهبود فضاي كسب و كار ، رشد درآمدهاي مالياتي ، صرفه جويي در هزينه هاي عمومي كشور ، خارج شدن از ركود  شديد اقتصادي ، مهار تورم و مديريت نرخ ارز گوشه اي از خدمات دولت در راستاي تحقق بخشيدن به دستورات مقام معظم رهبري و سياست هاي اقتصاد مقاومتي با توجه به شرايط ويژه حاكم بر كشور در عرصه هاي بين المللي بوده است.

فرماندار هرسين خاطرنشان کرد دولت همه فعاليت هاي اقتصادي خود را در راستاي اقتصاد مقاومتي و با توجه فرامين مقام معظم رهبري اجرا ميكند و آن را در غالب  برنامه هايي مدون و كارشناسي شده به كليه دستگاههاي دولتي ابلاغ كرده است .

محمدي اظهار داشت دولت علاوه بر فعاليت هاي اقتصادي محوريت اقدامات سياسي ، اجتماعي و فرهنگي خود را با توجه به منويات و راهبردهاي تعيين شده توسط مقام معظم رهبري انجام مي دهد و مواضع صريح رئيس جمهور محترم مبين همين موضوع است .

وی افزود جذب سرمايه گذار با هدف ايجاد صنايع بزرگ و كوچك در شهرستان نتايج پرباري در زمينه اشتغال و رونق اقتصادي منطقه خواهد داشت .

اين مقام تصريح كرد نوع طرح ارائه شده توسط مجري بايد با مبلغ درخواستي مطابقت داشته باشد و ادارات مربوطه از دريافت طرح هايي كه توجيه اقتصادي ندارند خودداري كنند .

محمدي در پايان از كليه ادارات خواست نسبت به ثبت سهميه مشاغل اختصاص داده شده در سامانه رصد سريعاً اقدام كنند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد