قهرمانی تیم شهید حمید حسینی در مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای قهرمانی کشور در هرسین

سرویس: ورزشیکد خبر: 20259|08:31 - 1394/08/17
نسخه چاپی
قهرمانی تیم شهید حمید حسینی در مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای قهرمانی کشور در هرسین
مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای قهرمانی کشور در هرسین برگزار شد که در این مسابقات تیم شهید حسینی کرمانشاه توانست جایگاه نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای قهرمانی کشور  در هرسین برگزار شد که در این مسابقات تیم شهید حسینی کرمانشاه توانست جایگاه نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

 

نبی فتحی مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاهدر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص نتایج کسب شده در این دوره از مسابقات اظهار داشت این مسابقات با حضور 14 تیم از استان های مختلف سراسر کشور در دو بخش کاتا و کمیته در سالن شهید صیاد شیرازی شهرستان هرسین برگزار شد که تیم شهید حمید حسینی کرمانشاه توانست بر جایگاه نخست این دوره از مسابقات بایستد.

 

وی افزود در این دوره از مسابقات تیم شهید حسینی کرمانشاه با کسب 24مدال طلا 19نقره و 47برنز مقام اول ، تیم آذربایجان با کسب 11طلا 13نقره و 7برنز مقام دوم و تیم های تهران و مازندران مشترکأ مقام سوم را کسب کردند.

 

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه خاطرنشان کرد برگزاری این مسابقه در چندین سال گذشته در استان کرمانشاه بی نظیر بود و برای شهرستان هرسین و دست اندرکاران آن یک امتحان بزرگ بود، البته این مسئله در حالی اتفاق می افتد  که  با توجه به کمبودهایی که در سطح شهرستان وجود دارد می توانستیم با داشتن خوابگاه در شهرستان مسابقات را از عصر پنج شنبه آغاز کنیم و و صبح جمعه به پایان ببریم.

 

فتحی در خصوص سطح این مسابقات اظهار داشت در این مسابقات بیش از 400نفر حضور داشته اند و افرادی که در این دوره از مسابقات شرکت داشته اند کسانی بودند که دارای  سابقه حضور در میادین کشوری و جهانی بوده اند.

 

وی در ادامه از تلاش ها و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان،هیئت رزمندگان اسلام ، شورای شهر و شهرداری، آموزش و پرورش ، دفتر امام جمعه و حلال احمر در برگزاری این مسابقات تشکر کرد.

 

گفتنی است کهپ اخلاق این دوره از مسابقات با خانواده شهید ورزشکار و اسطوره اخلاق حمید حسینی اهدا شد و از مقام این شهید تجلیل شد.