نبی فتحی در گفتگو با دیوانگاه:

مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمانی کشور در شهرستان هرسین برگزار می شود/گله مندی از نبود خوابگاه و امکانات رفاهی در شهرستان

سرویس: ورزشیکد خبر: 20141|09:29 - 1394/08/12
نسخه چاپی
مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمانی کشور در شهرستان هرسین برگزار می شود/گله مندی از نبود خوابگاه و امکانات رفاهی در شهرستان
مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمانی کشور در شهرستان هرسین خبر داد

نبی فتحی مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاهدر گفتگوی با خبرنگار دیوانگاهاز برگزاری مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمانی کشور در شهرستان هرسین خبر داد و اظهار داشت این مسابقات در قالب «جام شهید حمید حسینی»برگزار می شود

 

 وی افزود این مسابقات در گروه آقایان و در تمام رده‌های سنی در تاریخ جمعه  15/8/94 در شهرستان هرسین برگزار می‌شود.

 

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه تعداد تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها را ۱۲ تیم ذکر کرد و اظهار داشت تیم‌ها پس از ورود و نیز وزن کشی در روز جمعه رقابت‌ها را  در ۷۰ وزن پیگیری خواهند کرد.

 

فتحی در ادامه اظهار داشت این مسابقات با همکاری هیئت کاراته و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، اداره تربیت بدنی شهرستان هرسین و نیز شورای اسلامی شهر هرسین در ۲ رده تیمی و انفرادی برگزار می‌شود.

 

وی تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات را  تهران، مازندران، بوشهر، لرستان، ایلام، زنجان، اصفهان و آذربایجان غربی عنوان کرد و افزود این رقابت‌ها با شرکت ۱۲ استان انجام می‌شود و از استان کرمانشاه ۱۳۵ ورزشکار در قالب یک تیم حضور می یابد.

 

مسئول سبک کیوکوشین کاراته استان حضور مرتضی بهادران، عضو کمیته داوران کشور و همچنین محسن آشوری، رئیس کیوکوشین کاراته ماتسوشیما جمهوری اسلامی ایران را از ویژگیهای این دوره از مسابقات  دانست و خاطرنشان کرد این مسابقات در سالن شهید صیاد شیرازی شهرستان هرسین برگزار خواهد شد.

 

فتحی ضمن گله مندی از وضعیت نامناسب برای اسکان ورزشکاران در هرسین اظهار داشت متاسفانه به دلیل نبود امکانات خوابگاهی مجبور شدیم خوابگاه‌های شهرستان صحنه و کرمانشاه را برای مهمانان آماده کرده و مسابقات را در هرسین برگزار کنیم.

 

وی  افزود: هرسین با وجود قدمت فراوان اما خوابگاه مناسبی برای اسکان ورزشکاران و مهمانان در این شهرستان وجود ندارد.