آیت الله علما در اجتماع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر هرسین:

ذات حادثه محرم امر به معروف و نهی از منکر است/ یکی از شاخصه های امر به معروف بیدار کردن مردم است

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 19793|15:40 - 1394/07/27
نسخه چاپی
ذات حادثه محرم امر به معروف و نهی از منکر است/ یکی از شاخصه های امر به معروف بیدار کردن مردم است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در اجتماع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان هرسین گفت: ذات حادثه محرم و جوهره آن یک جوهره امر به معروف و نهی از منکر است که از اول حرکت امام حسین(ع) تا لحظه آخر وقتی انسان دقت می کند می بیند مجموعه ای مربوط به هدایت، بصیرت و در راستای رشد و نمو انسان است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در اجتماع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان هرسین در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت ذات حادثه محرم و جوهره آن یک جوهره امر به معروف و نهی از منکر است که از اول حرکت امام حسین(ع) تا لحظه آخر وقتی انسان دقت می کند می بیند مجموعه ای مربوط به هدایت، بصیرت و در راستای رشد و نمو انسان است.

 

وی افزود در نامه ای ک سید الشهاد به سران بصره می نویسد  خطاب به آنها می گوید شما را به هدایت دعوت می کنم لذا مجموعه عاشورا و حرکت سید الشهدا این معنا را می فهماند که باید مدافع ارزشهای الهی و اسلامی باشیم تا زمانی که ما مدافع ارزشها و معیار ها باشیم و اسلام ناب را از اسلام آمریکایی تشخیص بدهیم قوام پیدا خواهیم کرد.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد تا وقتی تمام دنیا یک طرف و در طرف مقابل قدرتی به نام جمهوری اسلامی ایستاده است که ما ارزشها و معیارهای دینی را حفظ کنیم و بیدار باشیم.

 

آیت الله علما با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با کارکنان صدا و سیما اظهار داشت رهبر معظم انقلاب عمدأ روی بصیرت و آگاهی به زبان روز تأکید کردند.

 

وی افزود رهبری اخیراً بارها در سخنرانی های خود بر روی نفوذ به خصوص در جریان این مذاکرات تأکید کردند و اینکه اینها اول به دنبال نفوذ فرهنگی و اعتقادی می روند لذا رهبری حسب وظیفه ای که در هدایت جامعه دارد نفوذ امریکا را هشدار می دهد و باید هوشیار باشیم که یکی از شاخصه های امر به معروف بیدار کردن مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد امام حسین با طرز تفکر یزید جنگید، امروز در دنیایی که ما زندگی می کنیم یک طرز تفکر ولایی و ارزشی و یک طرز تفکر مادی و غربی وجود دارد و این جنگ حق و باطل هیچ وقت کهنه نمی شود ، این ما هستیم که باید بیدار و بصیر باشیم.