گردهمایی مربیان، داوران و مسئولین کیوکوشین کاراته استان در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 18852|17:46 - 1394/06/16
نسخه چاپی
گردهمایی مربیان، داوران و مسئولین کیوکوشین کاراته استان در هرسین
با مناسبت شهادت پاسدار سرافراز سپاه اسلام سید حمید حسینی گردهمایی مربیان، داوران و مسئولین کیوکوشین کاراته استان در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،نبی فتحی نماینده فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید عبدالحمید حسینی این شهید را اسوه اخلاق، شجاعت و جوانمردی دانست و اظهار داشت یاد و نام این شهید همیشه در خاطرمان باقی می ماند.

وی افزود در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید برنامه هایی در دست اقدام است که از آنجمله می توان به موارد زیر اشاره کرد...

  1. با توجه به احداث یک سالن ورزشی در مجاورت مسکن مهر دادگستری با امضاء چندین نفر از مردم و مسئولین پیشنهاد شد این سالن به اسم شهید حسینی نامگذاری شود.
  2. پیشنهاد شد از این به بعد تیم کیوکوشین کاراته استان در مسابقات کشوری و بین المللی با نام این شهید والامقام شرکت کند.
  3. پیشنهاد شد در صورت همکاری مسئولین شهرستان هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای که قرار است در صحنه برگزار شود تحت عنوان یادواره قهرمان و مربی ارزنده کشور شهید سید حمید حسینی برگزار شود.

گفتنی است این جلسه در سالن شهید مطهری هرسین و به مناسبت شهادت ورزشکار قهرمان و مربی بااخلاق سروان پاسدارسید حمید حسینی برگزار شد