جلسه هماهنگی جهت برگزاری روز شهرستان در هرسین/حجت الاسلام باقری:تعیین روز شهرستان به احترام وجود سه عالم برجسته در هرسین افتخار بزرگی برای شهرستان است

سرویس: فرهنگیکد خبر: 18351|12:31 - 1394/05/29
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی جهت برگزاری روز شهرستان در هرسین/حجت الاسلام باقری:تعیین روز شهرستان به احترام وجود سه عالم برجسته در هرسین افتخار بزرگی برای شهرستان است
با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه و تنی چند از مسئولین شهرستان جلسه هماهنگی جهت برگزاری روز شهرستان در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان در این جلسه ضمن تقدیر از برگزار کنندگان برنامه های فرهنگی در هرسین اظهار داشت تعیین روز شهرستان به احترام سابقه وجود سه عالم برجسته در هرسین افتخار بزرگی برای شهرستان ایجاد می کند چرا که ما هر چه داریم به برکت وجود این علماست و و لازم است که همه مسئولین در این راستا کمک کنند.

وی افزود: انتظار می رود که مدیریت شهرستان در هنگام تقسیم بودجه سالانه قسمتی را هم برای فعالیت های فرهنگی در نظر بگیرند و در کارهای فرهنگی نیز جایی برای پرداختن به مسائل و برنامه های مذهبی در نظر گرفته شود.

 امام جمعه شهرستان با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد آنچیزی که باعث ماندگاری نام این عزیزان شده است این بود که حتی با دادن جان خود برای مردم خدمت مخلصانه و صادقانه کردند، آیا واقعأ ما به آن درجه رسیده ایم.

در ادامه محمدی فرماندار شهرستان با اشاره به برگزاری مراسم روز شهرستان در هرسین اظهار داشت این مراسم در شهرستان های دیگر هم برگزار شده و انتظار می رود مسئولین ادارات در برگزاری این مراسم همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به هفته دولت اظهار داشت دولت خدمات فراوانی را برای مردم انجام داده و این حق مردم است که بدانند دولت برای آنها چکار کرده است.

فرماندار شهرستان تصریح کرد عدم اطلاع رسانی مسئولین باعث دلسردی مردم می شود و هر کس به فراخور حوزه مسئولیتش باید برای مردم فعالیت هایش را به نمایش بگذارد.

در پایان سرهنگ بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه هرسین با اشاره به برگزاری مراسم روز شهرستان اظهار داشت با توجه به تفاهم نامه ای که بین  وزارت کشور با بسیج مستضعفین بسته شده است در تمام شهرستان های کشور یک روز را به عنوان روز شهرستان نامگذاری شده است که هر شهرستان به فراخور توانمندی ها، سوابق و افتخارات موجود در آن یک روز را به عنوان روز شهرستان انتخاب می کنند.

وی افزود قرار است در سال این روز تکرار شود و البته برنامه هایی هم هر ساله جهت تکمیل کردن به آن افزوده شود و در انجام این برنامه نیاز به همکاری و مشورت ادارات و ارگان های شهرستان داریم.