لاف و گزاف‌های هسته‌ای این "زن داعش صفت" به بهانه حقوق بشر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 17890|17:28 - 1394/05/11
نسخه چاپی
این زن که به حق می‌توان وی را "نسخه زنانه داعش" دانست، اخیراً خود را در سطح اظهارنظر در مورد مذاکرات هسته‌ای دیده و در سخنانی نابخردانه و حماقت‌آمیز، زبان به رجزخوانی و گزافه‌گویی گشوده است.

به گزارش خبرنگارسیاست خارجیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه کشورهای 1+5 قطعاً به دلیل برخورداری از جنبه‌های قوی فنی، فقط می‌تواند عرصه اظهارنظرهای کارشناسی از سوی متخصصین امر باشد.

در این میان اما برخی نابخردان روزگار معاصر ما هم زبان به رجز گشوده‌اند و اظهاراتی مطرح کرده‌اند که بیشتر به یک "فکاهی کودکانه" شبیه است تا به یک "تحلیل کارشناسانه".

شاید مریم رجوی را بتوان پیش‌قراول لشکر گزافه‌گوها پیرامون بحث مهمی چون مذاکرات هسته‌ای دانست. وی که موارد بی شماری از ارتکاب جنایات متعدد همچون ترورهای کور و شکنجه‌های ظالمانه را در کارنامه سیاهش دارد و به همراه هم‌کیشانش به تجسم راستین تباهی بدل شده است، اینک خود را داعیه‌دار حمایت از حقوق بشر پنداشته و خواستار آن شده که غربی‌ها توافق نهایی هسته‌ای با ایران را امضاء نکنند!

 

لاف و گزاف‌های هسته‌ای یک زن داعش صفت

 

و جالب اینکه دلیل احمقانه‌ای که وی برای توجیه این اراجیف تراشیده، حمایت از حقوق بشر  و آزادی‌ها در ایران است. وی مدعی است که توافق نهایی هسته‌ای، راه را برای دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خواهد گشود و فضای خفقان را در ایران حاکم خواهد ساخت.

 

وی که با این اظهارات، مورد تشویق کسانی چون "نتانیاهو" و صهیونیست‌های ضدّ انسان و انسانیت نیز قرار گرفته است، گویا جنایات هولناکی که در طول 3 دهه گذشته علیه ایرانی‌ها مرتکب شده را فراموش کرده است."خانم تروریست"در بخش دیگری از گزافه‌گویی‌هایش حتی به خود جرأت داده که شرط و شروط هم تعیین کند و از جمله بگوید: توافقی که بساط بمب سازی را جمع نکند، قابل قبول نیست.

 

لاف و گزاف‌های هسته‌ای یک زن داعش صفت

 

زن روسیاه منافقین که در عقیده و عمل، تفاوت چندانی نمی‌توان میان او و صهیونیست‌ها قائل شد، بهتر است به جای مداخله در امری که هرگز به او مربوط نبوده و نیست و اساساً کمترین شایستگی این برای اظهارنظر در این‌باره نیز در او متصور نخواهد بود، فکری به حال اردوگاه منهزم و مضمحل خویش کند.

مذاکرات هسته‌ای به عنوان عرصه مهمی که کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همه ظرفیت علمی و فنی و کارشناسی‌اش به آن وارد شده و از ابتدا به دقت همه مراحل آن را رصد کرده و البته در ادامه هم به همین صورت خواهد بود، بسیار اجلّ و افضل از آن است که آدم‌کش‌هایی چون منافقین و به ویژه سرکرده نادان آن بخواهند و بتوانند در مورد آن اظهارنظر کنند.

ادعاهایی از قبیل دفاع از حقوق بشر و آزادی‌های سیاسی و مدنی ایرانیان نیز با هدفی جز سرپوش گذاشتن بر جنایات گروهک تروریستی نفاق مطرح نشده‌اند و هرگز نباید و نمی‌توانند اظهاراتی از روی خیرخواهی و حسن‌نیت قلمداد گردند و بدین ترتیب به هیچ وجه نمی‌توان کسی چون مریم رجوی را فردی مدافع حقوق بشر و آزادی‌های مدنی و سیاسی ایرانی‌ها دانست.

 

لاف و گزاف‌های هسته‌ای یک زن داعش صفت

آری، مثل کسانی چون مریم رجوی، نمونه مثل معروف و رسای زبان شیرین فارسی است که«اسب ها را نعل می کردند، پشه هم پایش را بالا برد» حقیقت این است که رجوی مونث، اگر هنری داشت، صرف پیگیری اهداف مذبوحانه ای می کرد که به خیال باطل خود و همفکرانش سال هاست در حسرت تحقق آن ها به سر می  برد. 

 

چه نگون بخت است جامعه جهانی اگر تحلیل خون آشامانی چون"این زن داعش صفت"را مبنای تعامل خود با جمهوری اسلامی ایران که اقتدارش در سطح منطقه و جهان، دیگر قابل تردید و تشکیک نیست قرار دهد و چه ابلهند کسانی که برای این مونث منافق و اراجیفی که به هم می بافد کف می زنند.«الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء»

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد