حجت الاسلام احمدی:

راه نجات ما در اقتصاد مقاومتی است /شهرستان هرسین هم ظرفیت های فراوانی دارد و هم نیازمندیهای زیادی دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 17860|18:19 - 1394/05/10
نسخه چاپی
راه نجات ما در اقتصاد مقاومتی است /شهرستان هرسین هم ظرفیت های فراوانی دارد و هم نیازمندیهای زیادی دارد
نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: رهبر انقلاب بارها فرمودند که بحث اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزنید چرا که راه نجات ما در اقتصاد مقاومتی است و این یعنی ما بتوانیم بر توانمندی های داخل خود در جهت ایجاد اشتغال تکیه کنیم.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام احمدی نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره مشکلات موجود در هرسین به خصوص در زمینه بیکاری و اشتغال اظهار داشت ایجاد یک شغل بحث گسترده ای است و به این راحتی نیست ولی اگر ما نوع نگاه خود را به مقوله کار عوض کنیم خیلی کارها را می توان انجام داد و ما هم از کسانی که بخواهند شغل ایجاد کنند حمایت می کنیم.

وی افزود متأسفانه از طرف برخی ها تبلیغاتی صورت گرفت که اگر مذاکرات صورت گیرد و پول های بلوکه شده بر گردد وضعیت مردم تغییر می کند و بعد هم مطالبی ضد و نقیضی در خصوص مقدار این پول ها مطرح شد اما واقعیت این است که خیلی تغییر آنچنانی در خصوص دگرگون کردن اوضاع صورت نمی گیرد.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد به همین خاطر بود که رهبر انقلاب بارها فرمودند که بحث اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزنید چرا که راه نجات ما در اقتصاد مقاومتی است و این یعنی ما بتوانیم بر توانمدی های داخل خود در جهت ایجاد اشتغال تکیه کنیم.

حجت الاسلام احمدی در خصوص مشکلات موجود در شهرستان اظهار داشت شهرستان هرسین ظرفیت های فراوانی دارد و در طرف مقابل نیازمندیهای زیادی هم دارد که با توجه به سفر ریاست محترم جمهور به کرمانشاه و اینکه چه طرح هایی قرار است در این سفر در شهرستان به بهره برداری برسد مردم و صاحب نظران پیشنهادات خود را جهت بررسی به فرماندار شهرستان ارائه کنند.

وی افزود متأسفانه در طول مدت مسئولیت خود تا کنون حدود 78هزار نامه نوشته شده که برخی از این مشکلات به مسئولین اداراتی بر می گردد که کار خود را به خوبی انجام نمی دهند و برخی دیگر از مشکلات به خود مردم و خواسته هایی که به هر قیمتی می خواهند به دست بیاورند و برخی دیگر به قول هایی که برخی کاندیداها در حین انتخابات به مردم می دهند که این موضوعات عرصه فعالیت نمایندگان را به مشکل مواجه کرده است.