پوشش زنده/

پایان بیست و هفتمین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای استان/هرسین نایب قهرمان شد

سرویس: ورزشیکد خبر: 17856|18:42 - 1394/05/09
نسخه چاپی
پایان بیست و هفتمین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای استان/هرسین نایب قهرمان شد
بیست و هفتمین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای استان کرمانشاه در حالی به کار خود پایان داد که تیم هرسین در این مسابقات به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،بیست و هفتمین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای استان کرمانشاه در حالی صبح امروز به میزبانی شهرستان هرسین کار خود را آغاز کرد که جدال مدعیان برای کسب مدال های رنگینتر فضای سالن مسابقات را  گرمتر کرده بود.

این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان و با حضور سه تیم از شهرستان اسلام آباد غرب،دو تیم از کرمانشاه ، یک تیم از جوانرود،یک تیم از صحنه، یک تیم از کنگاور و شهرستان هرسین به مناسبت گرامیداشت شهدای عملیات غروز آفرین مرصاد و 175شهید غواص  در سالن شهید صیاد شیرازی شهرستان هرسین برگزار شد.

در نوبت صبح این مسابقات شرکت کنندگان در رده های سنی مختلف با هم به مبارزه پرداختند که در نهایت نفرات برتر با کنار زدن حریفان خود راهی مسابقه فینال شدند.

 

ظهر امروز این مسابقات با برگزاری دیدار فینال و برتری تیم کرمانشاه و نایب قهرمانی هرسین به کار خود پایان داد و تیم اسلام آباد غرب بر رده سومی این دوره از مسابقات تکیه زد.

گفتنی است تیم هرسین با 11مدال طلا 10نقره و 5برنز و کسب رده دوم قهرمانی تیمی به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد.