با حضور فرماندار شهرستان/

بازديد از روند ساخت سالن ورزشي سقف بلند هرسین صورت گرفت/یاور محمدی: پرداختن به ورزش بعنوان يك عامل نگهدارنده از ورود جوانان به انحرافات است

سرویس: ورزشیکد خبر: 16910|10:36 - 1394/03/31
نسخه چاپی
بازديد از روند ساخت سالن ورزشي سقف بلند هرسین  صورت گرفت/یاور محمدی: پرداختن به  ورزش بعنوان يك عامل نگهدارنده از ورود جوانان به انحرافات است
فرماندار شهرستان هرسین در بازدید از پروژه سالن ورزشی سقف بلند هرسین گفت: است پرداختن به مقوله ورزش بعنوان يك عامل نگهدارنده و حفظ كننده از ورود همه اقشار خصوصاً قشر جوان به انحرافات است و علاوه بر سلامت جسمي سلامت روحي را نيز آنان بدنبال دارد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین در بازدید از پروژه سالن ورزشي سقف بلند هرسین اظهار داشت يكي از مسائلي كه در سطح جهاني مورد توجه همگان است پرداختن به مقوله ورزش بعنوان يك عامل نگهدارنده و حفظ كننده از ورود همه اقشار خصوصاً قشر جوان به انحرافات است و علاوه بر سلامت جسمي سلامت روحي را نيز آنان بدنبال دارد.
وی افزود:  با توجه به وجود جمعيت زياد و متراكم  ، وجود پروژه هاي مسكن مهر و جوانان علاقمند به ورزش و بعد مسافت تا اماكن ورزشي ديگر در منطقه راخيز احداث سالن فوق در اين قسمت از شهر كاملا صحيح و به موقع بود.


فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد:  با توجه به اينكه ورزش هاي گروهي مقدمه اي براي ورود و حضور هرچه بيشتر افراد در اجتماع است لذا پرداختن به اين نوع ورزش براي جوانان كاملاً ضروري بنظر مي رسد و مصداق بارز اين سخن شركت آنان در صحنه هاي سياسي همانند انتخابات ها و راهپيمايي هاست و حضور ورزشكاران در اين حماسه ها واقعاً ستودنيست.
محمدی در ادامه اظهار داشت براي ساخت پروژه مورد نظر از محل سفر مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه17ميليارد ريال تخصيص داده شده است كه تا كنون پيشرفت 35% درصدي داشته است و بايستي با توجه به زمانبندي پروژه و توان مالي و اجرايي پيمانكار تا پايان مرداد ماه سالجاري به اتمام برسيد.
وی افزود در شهرستان هرسين 30 هيأت ورزشي فعال وجود دارد  كه در 12 سالن و زمين ورزشي در غالب 4 مجموعه فعاليت دارند

فرماندار شهرستان تصريح كرد  برنامه ريزي جهت راه اندازي پيست  موتور سواري در دستور كار فرمانداري و اداره ورزش و جوانان قرار دارد.
محمدي ادامه داد: شهرستان هرسين در دوران انقلاب و جنگ تحميلي ورزشكاران زيادي را تقديم اسلام و انقلاب كرده است كه بسيار ستودني است.
وي در پايان گفت ورزشكاران اين شهر  در سطح استاني ، كشوري و جهاني همواره داراي مقام هاي مختلفي بوده اند از جمله ورود 3 نفر به تيم ملي هندبال ،راهپيابي دو نفر خانم و ا نفر از آقايان به اردوي تيم ملي كاراته و تيم ملي بدنسازي ،كسب مقام اول تيراندازي ارتش هاي جهان توسط يك جوان هرسيني گو شه اي  از مهمترين عناوين كسب شده توسط ورزشكاران اين ديار بوده است