یادداشت مدیر مسئول/

لغزش ها در وادی پایبندی به ارزشها/ بازخواست مدیران مردمی توسط منفعت طلبان

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 16544|12:31 - 1394/03/12
نسخه چاپی
لغزش ها در وادی پایبندی به ارزشها/ بازخواست مدیران مردمی توسط منفعت طلبان
امروزه در اکثر جوامع امورات مربوط به اداره آن جامعه برعهده ملت گذاشته شده و اتخاذ تصمیمات گوناگون به سبب حضور و دخالت مستقیم و غیر مستقیم عامه مردم، عقلانی و قابل پذیرش برای همگان می باشد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، یادداشت مدیر مسئول، مذاکرات هسته ای علیرغم همه ابهامات و دلواپسی هایی که در سطح عمومی جامعه ایجاد کرده است درصدی از چهره واقعی گروهی از به اصطلاح اصلاح طلبان را به نمایش گذارده به گونه ای که این قلیل افراد حاضر به فداکردن عزت ملی به پای مصالح حزبی خود هستند.

امروز مردم عادی به حدی از بینش رسیده اند که می فهمند.در مذاکرات چه می گذرد و در حال حاضر کفه ترازو به کدام سمت سنگینی می کند و اینکه چه کسی دلسوز آنهاست و چه کسی به دنبال حاشیه سازی است.

گزاره برگ مذاکرات هسته ای ملت ایران در شش اصل و عین بیانات رهبر معظم انقلاب و هماهنگی کامل با مواضع اصولی نظام و در دفاع از رییس دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده هسته ای به مرحله نگارش در آمد به طوریکه اقشار مختلف منصف و عادل در سراسر کشورر و از آن جمله هرسین بر مواد آن صحه گذاشته و آن را امضا نمودند.

در این بین اما گروهی از به اصطلاح اصلاح طلبان کرمانشاه مانند دیگر اسلاف خود  از حرکت عزتمندانه مردم جا مانده و منافع حزبی را بر مصالح ملی ترجیح دادند به طوریکه هجمه به گروهی از مدیران به دلیل امضای گزاره برگ ملت ایران را به حد اعلا رساندند.

استفاده از کلماتی مانند «مدیر احمدی نژادی» و یا «دلواپسان» برای تحت فشار قرار دادن مدیرانی که عزت ملی را بر منافع حزبی ترجیح داده اند در وبلاگ های استانی جلوه گر می نمود که این سوال را به ذهن متبادر می کند منافع حزبی تا چه حدی می تواند عزت ملی را تحت شعاع قرار دهد ؟

این گروه را چه شده است، در آنزمان که که دنیا بروفق مراد است مردم فهیم نمود می کنند ولی آنزمان که پای اهداف ملی و اظهار نظر مردم و دلسوزان نظام به میان می آید با هر عنوانی مردم را خطاب می کنند و مگر نه اینکه فک شیب ملی همان سخنان رئیس جمهور و وزیر خارجه است پس این همه دست و پا زدن اصلاحطلبان برای حذف مهره های ارزشی چه دلیلی دارد؟

این اتفاق ناخوشایند در حالی رخ داد که این قلیل افراد به اصطلاح اصلاح طلب بارها با رفتار خود ثابت کرده اند که سنخیتی با مواضع انقلابی ملت ایران اسلامی ندارند و در کلاس همدلی و همزبانی مردم رفوزه شده اند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب یکی از افرادی بود که در مظان اتهام افراد معلوم الحال قرار گرفت .

وی به دلیل دفاع از عزت ملی ایران اسلامی اقدام به امضای طومار گزاره برگ ملت در دفاع از تیم هسته ای نمود که از سوی عده ای قلیل مورد بازخواست رسانه ای قرار گرفت.

قیطاسی در جواب اینگونه جوسازی ها قاطعانه اعلام نمود که در حمایت از تدابیر رهبر معظم انقلاب اقدام به امضای طومار نموده است.

در روزگاری که مردم بحث امنیت و عزت و اقتدار را از نان شب هم واجب تر می دانند چرا برخی ها به دنبال فروش ارزش ها و عزت ملی هستند و بر این طبل می کوبند..

 آنچه که ضروری می نماید تعمیق گستره دید افرادی است که به عوان اصلاح طلب منافع حزبی را بر همه چیز از جمله منافع عزت ملی ترجیح می دهند که جالب آنجاست هر مرتبه پاسخ قاطعانه ای از سوی ملت انقلابی و ولایتمدار دریافت می کنند اما ..