اختلال تلفن های همراه و اینترنت زندگی مردم را در هرسین مختل کرده است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 16467|14:42 - 1394/02/31
نسخه چاپی
اختلال تلفن های همراه و اینترنت زندگی مردم را در هرسین مختل کرده است
اواسط هفته گذشته بود که بروز اختلالات در سیستم تلفن های همراه اول که تا به امروز ادامه داشته است باعث ایجاد نارضایتی مردم از خدمات دهی در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،اواسط هفته گذشته بود که  بروز اختلالات در سیستم تلفن های همراه اول که تا به امروز ادامه داشته است باعث ایجاد نارضایتی مردم از خدمات دهی در این زمینه شد که البته مشکل فقط مختص هرسین نبوده و شهرستان پاوه نیز با این اختلالات درتلفن همراه مواجه بوده است.

از آنجا که تمام کارهای مردم به نحوی با بحث ارتباطات گره خورده  لذا انتظار این بود که در روز های اولیه این مشکل به سرعث مرتفع شود اما متآسفانه این مشکل تا به امروز در برخی نقاط شهرستان هرسین وجود دارد.

مشکل اختلال در پاوه نیز وجود داشته است

احمد آزادی مدیر مخابرات شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه ضمن تأیید این موضوع اظهار داشت از اواسط هفته گذشته در تلفن های همراه اول شهروندان اختلالاتی به وجود آمد که با پیگیری های صورت گرفته متوجه شدیم که این مشکل در شهرستان پاوه نیز به وجود آمده است.
وی افزود در این راستا با تلاش های مستمر و شبانه روزی همکاران درمخابرات شهرستان در زمینه رفع نقص فنی ایجاد شده در برخی آنتن های مستقر در سطح هرسین موفق شدیم که مشکل آنتن دهی را در اکثر مناطق مرتفع کنیم.
مدیر مخابرات شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد از مجموع مناطقی که آنتن تلفن همراه در آنجا مستقر است و دارای نواقص یاد شده هستند دو منطقه شهرداری و کوی طالقانی باقی مانده که مشکل اختلال کوی طالقانی امروز مرتفع می شود و انشاءالله تا روز شنبه هفته آینده به طور کامل مشکلات اختلال در سطح شهرستان رفع می شود.

رایتل در خرداد ماه راه اندازی می شود

آزادی در ادامه در رابطه با راه اندازی اینترنت رایتل در شهرستان اظهار داشت با توافقی که با استان صورت گرفته مقرر شده که در خرداد ماه این سیستم نیز در شهرستان راه اندازی شود ولی تاریخ دقیق روز آن فعلأ مشخص نیست.

امسال هیچگونه توسعه زیرساختی نداریم

وی در زمینه مشکل نبود زیر ساخت در برخی مناطق هرسین افزود امسال به هیچ عنوان توسعه زیر ساختی در سطح شهرستان و حتی استان هم نداریم.
با توجه به مطالب عنوان شده و اظهار نظر مسئولین مربوطه باید توجه داشت که در حال حاضر مشترکان تلفن همراه و کاربران اینترنت در هرسین از اختلالات دسترسی به پایین ترین سطح خدمات ارتباطی که همان برقراری مکالمات بدون اختلال و بازشدن با سرعت متوسط صفحات اینترنت است شکایت دارند و این نیاز مبرم شهرستان را به زیر ساخت های به روز تر مشخص می کند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد