آخرین جلسه همایش منطقه ای هرسین شناسی در سال93/فرشید نادری:آنچه که ما را دور هم جمع کرده واژه ای به نام هرسین است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15681|16:13 - 1393/12/27
نسخه چاپی
آخرین جلسه همایش منطقه ای هرسین شناسی در سال93/فرشید نادری:آنچه که ما را دور هم جمع کرده واژه ای به نام هرسین است
آخرین جلسه همایش منطقه ای هرسین شناسی در قالب کمیته اجرایی این همایش در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، فرشید نادری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین در این جلسه ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته جهت برگزاری این همایش اظهار داشت برگزاری این همایش مختص یک ارگان خاص نیست و آنچه که ما را در این جا دور هم جمع کرده واژه ای به نام هرسین است.
وی افزود حضور برخی دوستان در این جلسات و توجه ویژه این عزیزان به موضوع به ما دلگرمی می دهد و ما را در انجام این همایش مصمم تر می کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان با اشاره به فرصت های باقیمانده تا همایش خاطرنشان کرد زمان روز به روز در حال سپری شدن است و کمیته اجرایی بایستی کار خود را با تفکیک وظایف و تنظیم برنامه ها و انجام فضاسازی ها آغاز کند.
نادری در پایان با اشاره به نگاه ویژه همایش به فرهنگ شهرستان گفت هر چند که همایش شکل دانشگاهی دارد ولی بایستی از ظرفیت های فرهنگی شهرستان استفاده شود و این دو اصلأ منافاتی با هم ندارد و باید سعی شود مردم از این برنامه ها بهره مند شوند.

طرح همایش منطقه ای شهرستان هرسین از نگاه فرهنگ و اقتصاد توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان به جهت بررسی برخی نارسایی ها و کمبود ها و مشکلات جدی فرهنگی و اقتصادی در هرسین مطرح شد و بناست خروجی این همایش  به عنوان ممعیاری در  برنامه ریزی های آتی دراختیارمسولین  ارشداجرایی شهرستان مورد استفاده قرار گیرد.