همایش مشاوره تحصیلی آیه های تمدن در هرسین برگزار شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15670|19:40 - 1393/12/25
نسخه چاپی
همایش مشاوره تحصیلی آیه های تمدن در هرسین برگزار شد
با حضور فرمانده سپاه ناحیه ، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان کرمانشاه و با حضور دانش آموزان نخبه عضو طرح آیه های تمدن همایش مشاوره تحصیلی آیه های تمدن در سالن الزهرای شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، سرهنگ بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه در ابتدا ضمن تقدیر از برگزار کننگان این همایش در رابطه با سابقه این طرح اظهار داشت طرح آیه های تمدن از سال  86  به اجراء در آمد و در قالب این طرح دانش آموزان نخبه از پایه هفتم تا پیش دانشگاهی تحت پوشش قرار گرفته و از خدمات علمی پیش بینی شده بهره مند خواهند شد.
وی با بیان این مطلب که این طرح در دوسطح الف و ب تشکیل می شود و تمام خدمات سطح الف رایگان بوده اما خدمات سطح ب با تخفیف ویژه 50 درصدی ارائه می گردد افزود تنها فرق آیه های تمدن سطح الف و ب هزینه آن می باشد و در ارائه و نوع خدمات هیچگونه اختلافی وجود ندارد.
در ادامه سرهنگ رستمی مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان کرمانشاه در این زمینه گفت: اجرای طرح آیه های تمدن از برنامه های مهم موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام محسوب می شود که در این حوزه برنامه های ویژه ای برای پایه های دوم دبیرستان اجرا می شود.

مسئول موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام استان کرمانشاه در ادامه گفت: اکثر قریب به اتفاق رتبه های برتر در سال های نه چندان دور به دانش آموزان و نخبگان این موسسه اختصاص داشته و امیدواریم که همچنان شاهد این تأثیر گذاری در عرصه علمی کشور باشیم.
میرزائیان از دیگر سخنرانان این مراسم بود که در این مراسم با اشاره به نقش دانش آموزان و بسیج دانش آموزی در عرصه علمی کشور اظهار داشت   آموزش و پرورش به عنوان نهادي بنيادي داراي سرمايه بي بديل و ارزشمند نيروي انساني است و رشد همه جانبه اين سرمايه هاي كليدي براي ارتقاي ايران اسلامي بر هر انسان صاحب خردي پوشيده نيست.
وی افزود    داشتن چنين سرمايه اي ارزشمند، نيازمند الگوهاي شايسته اي است تا بتوانند اين سرمايه را در مسير والاي الهي سوق دهند و آن را از كاستي ها برهانند و به مقصد رسانند که این ظرفیت و الگوی شایسته وعظیم همان بسیج است .
در ادامه فاضلی کارشناس ارشد مشاوره تحصیلی به ذکر مطالبی در خصوص نحوه مطالعه دانش آموزان در ایام کنکور و جمع بندی های دروس پرداخت.
وی در ادامه در رابطه با برنامه اکثر دانشآموزان در ایام عید، افزود با توجه به محدود بودن تعداد روزهایی که در ایام عید در اختیار داریم، بهتر است از این ایام نهایت استفاده را داشته باشید و با برنامه‌ریزی، مطالعه‌ای اثرگذار در ایام نوروز داشته باشید که نتیجه این سختی کوتاه را با رتبه و دانشگاه خوب خواهید دید.