محمد صادق قاسمی در گفتگو با دیوانگاه:

شهرداری هرسین با زیبا سازی شهر به استقبال عید نوروز می رود/ایجاد 2کمپ اسکان مسافران نوروزی در سطح شهرستان

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15657|15:00 - 1393/12/23
نسخه چاپی
 شهرداری هرسین با زیبا سازی شهر به استقبال عید نوروز می رود/ایجاد 2کمپ اسکان مسافران نوروزی در سطح شهرستان
شهردار شهرستان هرسین از آمادگی این شهرستان به منظور استقبال از مهمانان نوروزی در سال جدید و ارائه خدمات به آنها خبرداد.

محمد صادق قاسمی شهردار شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاه از آمادگی این شهرستان به منظور استقبال از مهمانان نوروزی در سال جدید و ارائه خدمات به آنها خبرداد.
وی با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از مهمانان نوروزی در شهرستان عملکرد و خروجی این ستاد را مثبت ارزیابی کرد و افزود شهرداری در این راستا اقدام به کاشت گل در میادین شهر و بلوار‌ها و پارک‌ها به صورت گسترده کرده است و بروشورهایی نیزبرای معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر و به منظور راهنمایی مسافران نوروزی انجام می‌شود.
شهردارشهرستان هرسین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای زیبا سازی فضای شهرستان تصریح کرد خط کشی معابر و خیابان ها و لکه گیری و آسفالت خیابانهای اصلی سطح شهرو  نقاشی جداول و از همه مهمتر درج تصاویر زیبا و طبیعت در محیط های پر رفت و آمد شهری از جمله این اقدامات می باشد.
قاسمی در ادامه اظهار داشت  ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و میهمانان نوروزی، تغییر و بهبود سیما و منظر شهری و اطلاع رسانی سریع و صحیح به مسافران از جمله اهداف طرح نوروزی شهرداری بوده است.
وی برپایی کمپ های اسکان مسافرین را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود در این راستا شهرداری هرسین اقدام به برقرای 2کمپ در پارک دانشجو و همچنین پارک امام علی(ع) شهرستان نموده است.
شهردار هرسین در پایان  با تاکید بر اهمیت برنامه‌های بهاری در شهرستان خاطرنشان کرد در راستای اجرای طرح نوروزی جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی تمامی پرسنل شهرداری در آماده باش کامل هستند.