حجت الاسلام باقری در نماز جمعه هرسین:

بزرگترین اجری که خداوند در دنیا به شهید می دهد ماندگار کردن هدف اوست/انتخابات مجلس خبرگان بسیار دقیق هوشمندانه و معنادار صورت گرفت

سرویس: سیاسیکد خبر: 15640|16:55 - 1393/12/22
نسخه چاپی
بزرگترین اجری که خداوند در دنیا به شهید می دهد ماندگار کردن هدف اوست/انتخابات مجلس خبرگان بسیار دقیق هوشمندانه و معنادار صورت گرفت
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه گفت: بزرگترین اجری که خداوند در دنیا برای مقام شهید در نظر گرفته شده این است که برای هر هدفی که کشته شده اند آن هدف ماندگارمی ماند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهدا و تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت ما تا ابد مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستیم و امروز هم مهمان سفره آنها هستیم.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه شهدا در نزد خداوند متعال افزود: فارق از اجر اخروی که برای شهدا در نظر گرفته شده است،بزرگترین اجری که خداوند در دنیا برای مقام شهید در نظر گرفته شده این است که برای هر هدفی که کشته شده اند آن هدف ماندگارمی ماند و امروز اگر می بینیم که که انقلاب اسلامی بعد از گذشت 36سال هنوز پا برجاست به برکت خون همین شهداست.
خطیب جمعه شهرستان با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد در روز های اخیر انتخابات رئیس و هیئت رئیسه مجلس خبرگان برگزار شد و در این انتخابات بسیار دقیق و هوشمندانه و معنادار حضرت آیت الله شیخ محمد یزدی به ریاست مجلس خبرگان انتخاب شد.
حجت الاسلام باقری  در ادامه اظهار داشت ایشان از چهره های اثر گذار و ماندگار انقلاب و از جمله کسانی که زحمات زیادی چه قبل از انقلاب و بعد از انقلاب کشیده اند و جا دارد به خاطر این انتخاب به علمای مجلس خبرگان تبارک الله گفت.
وی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان در کشور افزود مجلس خبرگان بالاترین مقام تصمیم گیری کشور است و در آن جایی برای فشارهای سیاسی از بیرون نیست و اهمیت آن بیش از همه  در سال 1368مشخص شد،آنزمانی که بعد از رحلت امام خمینی(ره) مجلس خبرگان حضرت آیت الله خامنه ای را به رهبری برگزیدند.
امام جمعه شهرستان در زمینه دیدار اخیر مسئولان عرصه منابع طبیعی  و محیط زیست با  رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد ایشان بر این مسله تأکید کردند که بحث محیط زیست باید جدی گرفته شود و با متخلفین در این عرصه برخور شود و از باغداران و کشاورزان نیز مورد حمایت قرار گیرند.
حجت الاسلام باقری در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در عرصه کشاورزی شهرستان هرسین گفت: میزان آبی که از منابع آبی شهرستان هدر می رود قابل توجه است و در این زمینه تا کنون برنامه ریزی صورت نگرفته است و در بحث آبیاری باغات هم روشهای آبیاری صددرصد غلط هستند و نیاز است که ادارات مرتبط در این زمینه رسیدگی کنند.
وی  در ادامه در زمینه عملکرد مسئولین در طی یک سال گذشته افزود: با وجود این همه نهاد فرهنگی و با توجه به دغدغه های رهبر انقلاب در باب فرهنگ در سالی که گذشت حرکتی دیده نشد و در باب اقتصاد مقاوامتی هم در بودجه دولت اقتصاد بر پایه اقتصاد دولتی و نفت بود.
امام جمعه شهرستان در پایان با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای اظهار داشت اولویت اول و آخر دولت شده است مذاکرات هسته ای و متأسفانه بعد از گذشت 36سال از عمر انقلاب بعضأ شنیده می شود که چشم طمع دولت به نگاه محبت آمیز دشمن است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد