به مناسبت روز شهدا/

يادواره شهدای شهرستان هرسين برگزار شد+تصویر

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 15637|16:12 - 1393/12/21
نسخه چاپی
 يادواره شهدای شهرستان هرسين برگزار شد+تصویر
صبح امروز مراسم یادواره شهدای شهرستان هرسین با حضور فرماندار ، امام جمعه ، سرداران دوران دفاع مقدس، نيروهاي نظامي و انتظامي ،خانواده هاي شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت آيت الله حجتي (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و همچنین تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه از حضور شرکت کنندگان در مراسم تشکر کرد.
وی در ادامه افزود عزت، اقتدار، استقلال، پیشرفت و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و مدیون صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا است.
در ادامه اين مراسم ملک نادري از فرمانداهان دوران دفاع مقدس ضمن گراميداشت ياد و خاطر شهداء اظهار داشت برپايي اينگونه يادواره ها نه تنها باعث زنده نگه داشتن بيش از پيش ياد و خاطره شهداء مي شود بلكه مروري است بر حماسه ها و رشادتهاي آنان كه تمام دنيارا بهت زده كردند .
وی در ادامه افزود  روز بزرگداشت شهدا در واقع روز ارج نهادن به مقام عظمای شهيدان ايران اسلامی و گراميداشت ياد و نام و مقام و منزلت آنان و روز تجلیل از ایثار ملتی است که در راه هدف مقدس، تحقق اسلام ناب محمدی(ص)، عزت، امنیت، استقلال و آزادی از جان خویش گذشتند.
 نادري در پايان از خانواده هاي شهداء به عنوان يادگاران آنان ياد كرد و گفت با رسيدگي به مسائل و مشكلات آنان ميتوانيم تا حدودي دين خود را به شهداء ادا كنيم .
در پايان این يادواره مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولین استانی، قبور مطهر شهدا در استان روز پنج شنبه 21 اسفند غبار روبی می شود.
این مراسم با همکاری دفتر امام جمعه، سپاه ناحیه هرسین، هیئت رزمندگان اسلام وبنیاد شهید شهرستان هرسین برگزار شد.