یاور محمدی مطرح کرد:

لزوم توجه به امنيت و آرامش شهروندان و حل معضلات ترافيكي

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15635|13:22 - 1393/12/21
نسخه چاپی
لزوم توجه به امنيت و آرامش شهروندان و حل  معضلات ترافيكي
فرماندار شهرستان هرسین در جلسه شورای ترافیک گفت: در مصوبات شوراي ترافيك بايد رضايت عموم مردم اعم از عابران و رانندگان مد نظر قرار گرفته شود و بايد با اجراي طرح هاي كارشناسي شده مشكلات و معضلات ترافيكي حل شود.

به گزارش خبرنگاردیوانگاه،یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه شورای ترافیک ضمن اشاره به اهداف اين جلسه گفت در مصوبات شوراي ترافيك بايد رضايت عموم مردم اعم از عابران و رانندگان مد نظر قرار گرفته شود و بايد با اجراي طرح هاي كارشناسي شده مشكلات و معضلات ترافيكي حل شود .
وی افزود بايد از ورود ماشين آلات سنگين بخاطر ايجاد بار ترافيكي ، آلودگي و خطر تصادف در ساعات معيني از روز جلوگيري كرد و در اين راستا بايد تابلوهاي هشدار دهنده در نقاط معين نصب شود.
فرماندار شهرستان ادامه داد با توجه به ورود گردشگران و مهمانان از اقصي نقاط كشور به بيستون و بار ترافيكي زياد تمهيدات لازم در اين زمينه براي جلوگيري از بروز هرگونه مشكلي انديشيده شده است .
محمدی در ادامه اظهار داشت کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی و پایدارسازی آن از وظایف اصلی شورای ترافیک است که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و فرهنگ‌سازی گسترده دارد.

وی در پايان افزود: با توجه اينكه در آستانه سال جديد هستيم و در خيابان اصلي شهر نيز ترافيك سنگيني جريان دارد لذا براي رفع اين مشكل تدابيري اتخاذ شده كه در يك برنامه زمانبندي معين فقط تاكسيها مي توانند تردد داشته باشند .