فرماندار هرسین در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح کرد:

گله مندی از مدیران شهرستان در عدم اتمام برخی پروژهای عمرانی سال93/اختصاص بی سابقه 25میلیارد اعتبار فرصت خوبی برای مدیران در انجام پروژه ها بود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15606|09:12 - 1393/12/18
نسخه چاپی
 گله مندی از مدیران شهرستان در عدم اتمام برخی پروژهای عمرانی سال93/اختصاص بی سابقه 25میلیارد اعتبار فرصت خوبی برای مدیران در انجام پروژه ها بود
فرماندار هرسین در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: گله مندی های از مدیران در شهرستان وجود دارد به جهت اینکه برخی پروژه های عمرانی در هرسین که اعتبارات آنها به صورت کلی و صد در صد تخصیص داده شده بود و قرار بود قبل از سال به بهره برداری برسد متأسفانه این مهم محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروزبا حضور فرماندار،مسئولین نظامی و انتظامی و همچنین مسئولین ادارات شهرستان جلسه شورای اداری در هرسین برگزار شد.
محمدی فرماندار هرسین در این  جلسه با اشاره به بحث اعتبارات پروژه های عمرانی در هرسین افزود گله مندی های از مدیران در سطح شهرستان و استان وجود دارد به جهت اینکه برخی پروژه ها مثل طرح های سفر مقام معظم و همچنین پروژه های عمرانی شهرستان که اعتبارات آنها به صورت کلی و صد در صد تخصیص داده شده بود و  قرار بود قبل از سال به بهره برداری برسد متأسفانه این مهم محقق نشده است.
وی افزود انتظار می رود مسئولین و مدیران شهرستان از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را داشته باشند چرا که با وجود کمبود اعتبارات و بعد از سال ها امسال حدود 25میلیارد تومان هم در بحث پروژه های عمرانی شهرستان و هم در بحث سفر مقام معظم رهبری به شهرستان اختصاص داده شده است و اگر این پروژه ها زمانش بگذرد با برگشت بودجه مواجه می شود.
فرماندار شهرستان در ادامه گفت در زمینه تعلل در انجام برخی پروژه ها برخی اوقات مشکل به عدم اطلاع کافی از طرح ها و روابط ضعیف مسئولین با استان بر می گردد که بایستی این مشکلات برطرف شود.
یاور محمدی در ادامه این جلسه با تأکید بر بحث سفرهای نوروزی خواستار ارائه گزارشات در راستای برنامه های در نظر گرفته شده و اقدامات صورت گرفته در این زمینه شد.
در ادامه این جلسه مدیران شبکه بهداشت و جهاد کشاورزی شهرستان به ارائه گزارش عملکرد سالیانه پرداختند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد