در کنگاور صورت گرفت؛

تخلف 300 میلیونی یکی از اعضای شورای شهر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15602|16:39 - 1393/12/17
نسخه چاپی
تخلف 300 میلیونی یکی از اعضای شورای شهر
یکی از اعضای شورای شهر شهرستان کنگاور پس از اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز، 90 میلیون ریال جریمه شده و همچنین بیش از 200 میلیون ریال نیز عوارض این ملک را تاکنون پرداخت نکرده است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاهبه نقل ازآفتاب کنگاور،شنیده ها حاکی از آن است که یک عضو شورای شهر کنگاور در حالی در سال ۱۳۹۱ اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در کنگاور کرده که هیچ گونه مجوزی از شهرداری برای این ساخت و ساز دریافت نکرده است.

 

بعد از بررسی های به عمل آمده توسط شهرداری، پرونده مذکور به کمیسیون ماده صد ارسال می شود که این شخص به پرداخت ۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

 

همچنین عوارض پذیره این ملک شخصی، بیش از ۱۱۰ میلیون ریال می باشد که علی رغم پیگیری های بیشمار شهرداری این عضو شورای شهر تا کنون حاضر به پرداخت این مبلغ که بیش از ۲۰۰ میلیون ریال می باشد، نشده است.

 

گفته می شود در صورت عدم پرداخت جریمه، این ملک شخصی پلمپ خواهد شد که طبیعتا بازخوردی منفی دربین جامعه خواهد داشت.

 

بر اساس ماده ۲ امور داخلی و تشکیلات شورای اسلامی شهر، اعضای شورای شهر در ابتدای فعالیت خود باید سوگند یاد کرده و ذیل سوگند نامه را امضا کنند. در قسمتی از سوگند نامه آمده است: ((قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چار چوب وظایف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه زمینه ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادام که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایم))

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد