با حضور دکتر شاه محمد پور/

چهاردهمین دوره از سلسله برنامه های خانواده موفق در هرسین برگزار شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15440|07:45 - 1393/11/30
نسخه چاپی
 چهاردهمین دوره از سلسله برنامه های خانواده موفق در هرسین برگزار شد
با حضور رئیس کارگروه خانواده وزارت علوم چهاردهمین دوره از سلسله برنامه های خانواده موفق با موضوع خویشتن شناسی روانی در هرسین برگزار شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،دکتر شاه محمد پور، کارشناس مشاوره خانواده و رئیس کارگروه خانواده وزارت علوم در این برنامه ضمن بیان نکاتی در مورد زندگی روزمره و مشکلات متداول خانواده ها در روابط بین اعضا، به بیان ویژگی های انسان های موفق و ناموفق پرداخت و گفت: انسان های موفق به نتیجه کارشان فکر می کنند و برای همه کارهای خود دلیل دارند، حتی ممکن است گاهی این دلیل در نگاه اول به چشم نیاید، اما کسانی که ناموفق هستند، یکی از خصلتهای بدشان فکر نکردن به عاقبت کار خود است
وی گفت: برخی افراد مزیتی فکر می کنند، اینگونه افراد با واقعیات زندگی می کنند، از خودشان توقع توان بالا دارند و زود شکست نمی خورند. اینگونه افراد چون گام به گام جلو می روند، اگر در جایی اشتباهی کنند، به راحتی به عقب بر می گردند و آن را اصلاح و جبران می کنند. افرادی که تفکر مزیتی دارند اهل تلاش هستند و تنها به حرف زدن اکتفا نمی کنند، کسانی که زیاد حرف می زنند، کمتر آن را انجام می دهند.
رئیس کارگروه خانواده وزارت علوم در ادامه تصریح کرد انسان موفق به رشد خودش بها می دهد و لذا هر کس باید به فکر رشد و تعالی خود باشد تا بتواند فرزندان شایسته ای تربیت کند و در این زمینه اغلب  توصیه می کنم که اهل مطالعه و یادگیری باشید چراکه انسان رشد یافته، اهل نوشتن و یادگیری است.
این برنامه توسط موسسه فرهنگی نشر روح الله  و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان،هیئت رزمندگان اسلام و سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد