شهردار هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

برنامه های خوبی برای استقبال از میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است/اکثر مطالبات شورا از شهرداری زمانبر و نیاز به بودجه کافی دارد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15380|12:43 - 1393/11/26
نسخه چاپی
 برنامه های خوبی برای استقبال از میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است/اکثر مطالبات شورا از شهرداری زمانبر و نیاز به بودجه کافی دارد
شهردار شهرستان هرسین:گفت:اکثر مطالبات شورا از شهرداری طرح هایی است که شهرداری در تصویب آن دخیل بوده ولی به دلیل زمانبر بودن و نبود بودجه کافی اجرای این مصوبات با مشکل مواجه شده است.

 مهندس قاسمی شهردار شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر زمینه برنامه های شهرداری در ایام نوروز اظهار داشت شهرستان هرسین با توجه به موقعيت جغرافيايي و نزدیکی راه دسترسي به مرکز استان همگام با ساير نهادها نسبت به برنامه‌ريزي و اجراي طرح هاي عمراني و خدماتي و فرهنگی اقدامات لازم را جهت استقبال هر چه بهتر از مهمانان نوروزی  انجام مي‌دهد.
وی ساماندهی مبادی ورودی شهر را مهمترین برنامه های امسال عنوان کرد و افزود. با توجه به اینکه ورودی شهر،  اولین منظره ای است که میهمانان نوروزی شاهد آن هستند و لذا مبادی ورودی شهر جزء مناطق حساس محسوب می شود و برنامه هایی جهت زیبا سازی آن در نظر داریم.
شهردار شهرستان هرسین در ادامه و در پاسخ به این سؤال که وضعیت تعامل اعضای شورای شهر با شهرداری چگونه است افزود به حمدالله مشکلات مرتفع شده ولی باید توجه داشت که اکثر مشکلات و مطالبات شورا مصوباتی بوده است که خود شهرداری در تصویب آن دخیل بوده ولی متأسفانه به دلیل نیاز طرح به یک پروسه زمانی مشخص جهت اجرا و همچنین نبود بودجه لازم اجرای این طرح ها با مشکل مواجه شده است.
مهندس قاسمی گفت: در زمینه احداث کارخانه آسفالت که از جمله مصوبات مورد بحث بوده کار اخذ مجوز احداث این کارخانه انجام شده است ولی در حال حاظر مشکل اصلی تأمین آب مصرفی کارخانه است که هزینه ای بالغ بر 2میلیارد ریال برای این کار مورد نیازاست.