کاندیداها به اندیشه‌های امام(ره) توجه ویژه داشته باشند

کد خبر: 1407|08:59 - 1392/03/13
نسخه چاپی
<div align=\"right\" class=\"nwstxttoppane\"> <div class=\"nwstxtnewsinfo\"><span id=\"bodyHolder_newstextDetail_nwstxtInfoPane\" style=\"font-weight: bold;\"> <p style=\"line-height: 160%;\" class=\"nwstxtlead\">پایگاه خبری دیوانگاه: نماینده مردم نیشابور گفت: کاندیداهای انتخابات آینده توجه ویژه به اندیشه‌های امام(ره) داشته باشند.</p></span> </div><span id=\"bodyHolder_newstextDetail_nwstxtBodyPane\" style=\"font-weight: bold;\"></span></div>

به گزارش خبرنگار دیوانگاه حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری فارس، اظهار داشت: هر چیزی که ما امروز در کشور داریم از برکت وجود امام (ره) است.

وی افزود: بدون تردید امام (ره) احیاگر ارزشهای اسلامی در قرن حاضر بود و انقلاب اسلامی هم یکی از نهادهای پایداری بود که امام (ره) برای احیای ارزش‌های دینی پایه گذاری کرد.

سبحانی‌نیا با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) ادامه داد: توجه به اندیشه‌ها و افکار امام (ره) و حرکت در مسیر تقویت ارزش‌های امام و انقلاب یکی از وظایف جدی همه است.

وی افزود: همه کسانی که می‌خواهند ادامه دهنده راه امام (ره) و شهدا از طریق تصدی جایگاه ریاست جمهوری باشند باید توجه بیشتری به آرا و اندیشه‌های امام کنند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: کاندیدای انتخابات آینده باید توجه ویژه به اندیشه‌های امام داشته باشد چراکه مردم به این مسئله دقت زیادی دارند و می‌بینند که کاندیداها چه مقدار به اندیشه‌های ایشان نزدیک هستند.

وی اضافه کرد: قطعا وظیفه کاندیداها در این برهه سنگین تر از گذشته است چرا که مردم خواستار جهت گیری هر چه بیشتر آنها به سمت افکار امام هستند.